Extra Diensten

Bijkomend biedt CALUVAN SELF STORAGE Boortmeerbeek zijn klanten op aanvraag ook nog extra materialen en diensten aan.

Goederen ontvangen

CALUVAN SELF STORAGE Boortmeerbeek biedt desgevraagd de service om goederen in naam van de klant te ontvangen tijdens de kantooruren.

Uw bedrijf laat weten welke goederen er ontvangen moeten worden en CALUVAN SELF STORAGE ontvangt ze en slaat ze veilig op in de door u gekozen opslagruimte.

Tevens biedt CALUVAN SELF STORAGE desgevraagd de service om uw goederen vanuit Boortmeerbeek per koerier naar de gewenste bestemming te sturen.

CALUVAN SELF STORAGE geeft echte service en zorgt in uw plaats voor een perfect functionerend magazijn strategisch gelegen in het hart van Vlaams-Brabant!

Kantoorruimte

Caluvan Self Storage Boortmeerbeek beschikt naast opslag-units ook over vrije kantoorruimte (110 m² per kantoor).

U zoekt een plaats waar u én uw goederen kunt stockeren én uw kantoor kunt vestigen? Onze moderne en functionele bureelruimtes te Boortmeerbeek zijn hiervoor de geschikte oplossing.

Ze liggen vlakbij de opslag-units en zijn voorzien van alle mogelijke comfort voor een moderne onderneming: telefoon- en internet-aansluiting, keuken, sanitair, verwarming en airconditioning. Gedaan met een peperduur en onbereikbaar kantoor in Brussel of Antwerpen. Bij Caluvan Self Storage Boortmeerbeek komt uw bedrijf echt 'thuis'.

Materiaal

Wij beschikken over verpakkings- en opbergmateriaal in alle mogelijke vormen: paletten, dozen, beschermfolie, …

Daarnaast kan je onder bepaalde voorwaarden ook gebruik maken van onze interne transportmiddelen. Op deze manier kan je jouw goederen gemakkelijk naar je opslag unit of voertuig brengen.

Verzekering

Doorgaans zijn uw goederen verzekerd via uw eigen inboedelverzekering. Neem daarom best contact op met uw verzekeringsagent om te melden dat u goederen (tijdelijk) opslaat bij CALUVAN SELF STORAGE.

Voor klanten die nog geen verzekering hebben, kunnen we zelf een brand- en diefstalverzekering via CALUVAN SELF STORAGE aanbieden.